neljapäev, 23. jaanuar 2014

Moonisõbra maius

 See postitus koosneb vaid piltidest ja lingist originaalretseptile, sest minu jaoks ei olnud kook just suurim õnnestumine. Lootsin, et lõpptulemus jääb mahlasem, seetõttu soovitaksin ilmselt immutusmaterjali veidi rohkem teha ja kindlasti enne immutamist kook korralikult hambaorgi või kahvliga läbi torkida, et niiskus ikka sügavale pääseks. Samuti ei jahvatanud ma seemneid, ma küll toppisin nad köögikombaini, aga lihtne loogikagi ütleb, et selliseid teri minu kombain ei jahvata. Koogi tegemise juures oli nüüd tagasi mõeldes naljkakaim osa mandlite koorimine. Soovitan juba eos kooritud mandlid osta, sest minul võttis 70 g mandlite koorimine aega 45 minutit, kuigi tegin nii nagu õpetuses öeldud. Ilmselt lasin kuumas vees liiga vähe seista. Igatahes ma sellist protsessi enam ette ei võta. Ise keetsin ka oma dulce de leche, natuke viltu läks, sest nõu ei küsinud mitte oma vanemate käest, kes protsessiga väga hästi kursis on, vaid googlest. Aga tulemus sai siiski karamelline, niiet mission accomplished. Niiet kui on aega, proovi järele.



 


Originaalretsept: Skanios Mintys

2 kommentaari: