pühapäev, 15. september 2013

Mustika-Mascarponekook Marianne kommi lisandiga


 Minu postitused siia blogisse on alates 1. septembrist kindlasti harvemad, sest olgem ausad, ühikas, mille köögis puudub ahi, on suhteliselt kurb mingeid kooke üritada küpsetada, rääkimata siis muidugi tudengi eelarvest, eksole. See jääb siis koduköögi piiridesse, mis muidugi ei tähenda, et ma kokkamise lõplikult maha jätaks, oh ei. Igatahes, mis minu eraelust ikka.

Kreemine ja pehme + huvitavad kooslused = maitseb hää

Ma ei ole midagi varem mascarponest teinud, niiet kui ma esimest korda selle potsiku avasin ja juustu maitsesin, ehmatasin korralikult. Minu jaoks oli tegemist reaalse laudamaitsega(niimoodi me seda nimetame ja nõnda ütleb ka mu ema kitsepiimatoodete kohta). Otsustasin siiski võimaluse anda ja ei pidanud pettuma.


Põhi:
150 g Digestive küpsiseid
70 g võid

Sisu:
250 g Mascarpone kreemjuustu
150 g hapukoort
300 g vanillikohupiimakreemi
3 muna
0,75 dl suhkrut
1/2 sidruni koor
250 g mustikaid
60 g Marianne komme

Serveerimiseks:
purustatud Marianne komme

Purusta küpsised köögikombainis ja sega hulka sulavõi. Suru saadud segu küpsetuspaberiga kaetud lahtikäiva koogivormi põhja ja aseta täidise valmimise ajaks külma.
Mikserda Mascarpone, kohupiimakreem ja hapukoor. Lisa suhkur ja ükshaaval vahustades munad. Purusta köögikombainis kommid ning lisa need koos sidrunikoorega segusse.
Kata koogipõhi mustikatega ning vala peale toorjuustusegu. Küpseta kooki 160 kraadi juures ca 45 minutit. Kook peab ahjust tulles veel kergelt võbisema. Jahuta ja hoia üleöö külmkapis. Serveeri kommipuruga.



Retsept: Merilin maiustab

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar