kolmapäev, 7. august 2013

Peedipruunikesed vol2



Eelmisest korrast jäi keedupeeti üle ja ma lihtsalt pidin need magusal eesmärgil ära kasutama! Seekord siis natuke teistmoodi retseptis.


400 g keedetud peeti
100 g võid (mina kasutasin 10 g sellest rapsiõli, sest võist jäi puudu, hehe)
200 g tumedat šokolaadi
2 dl pruuni roosuhkrut
1 tl vaniljeekstrakti
3 muna
2 spl kakaopulbrit
100 g täistera nisujahu
200 g sarapuupähkleid

Püreesta peet, mina tegin seda blenderis, natuke mässamist oli, aga hakkama sain. Rösti kuival pannil pähklid ja haki need veidi peenemaks. Sulata kastrulis või ning selle sisse väiksemaks tükeldatud šokolaad. Ühtlase segu saamisel lisa hulka peet ja vaniljeekstrakt.
Suuremas kausis vahusta mikseriga paar minutit munad ning suhkur. Kalla hulka peedi-šokolaadisegu ning sega ettevaatlikult (mina kasutasin spaatlit). Puista hulka ka kakaopulber ja jahu ning sega kuni ühtlane mass. Vala tainas võitatud(või õlitatud) vormi (mina kasutan 21x21cm brownie-vormi). Küpsetusaeg sõltub vormist ning võib varieeruda 25-35 minuti vahel (minul kulus 32 min), aga kui kogu krempel jääbki veidi "tooreks", siis pole hullu, sest mahlasus on browniede puhul parem kui üleküpsetamine! :)


Inspiratsioon: Ise tehtud. Hästi tehtud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar